dimecres, 5 de gener del 2011

Bona i màgica nit!

Fa temps que vaig deixar en creure en el Reis.

Potser el meu gran error va ser voler convertir-me en adulta massa aviat i deixar de viure una nit tan màgica com la d'avui.

Ara m'adono, des la nostàlgia d'un passat ja no tan proper, que sempre és necessari que aquesta dolça il·lusió ens acompanyi, que no deixem mai escapar aquell nen/a que portem a dins.

Tot es veu més fàcil des de l'òptica d'un infant, tot sembla més senzill des de l' il·lusió.

Per això, 5 dies després de que comenci el nou any, m'he fet el propòsit de recuperar aquella nena que en el fons sé que sempre m'acompanya, ja que estic segura que la seva força m'ajudarà a vèncer qualsevol obstacle d'aquest 2011.

Bona i màgica nit a tothom!

Sabates netes i a dormir d'hora! :)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada